יום שני, 28 באפריל 2014

שיקום הפה


מידע קצר על טיפולי שיניים

השיניים ממוקמות בפנים, מתחת לאף ובתוך הפה, הם בולטים בצורה שלהם וניתן להבחין בהם כאשר אנו מדברים, צוחקים, אוכלים וכולה. לכן יש לשיניים חשיבות רבה במראה האסתטי, בנוסף לכך השיניים משמשות אתנו ללעיסה של כל דבר אשר אנו אוכלים ולכן יש להם גם חשיבות בריאותית רבה במיוחד.
טיפולי שיניים הם חלק נכבד מאוד מטיפולי שיקום הפה,  בעזרתם נוכל להפוך את הפה שלנו לבריא יותר.
לאנשים רבים יש שיניים לא ישרות, לחלק מלידה ולחלק מגדילה לא נכונה, שיניים לא נקיות, שיניים חסרות ועוד.
לכן ישנם טיפולי שיניים רבים על מנת לשקם את הפה ולהפוך אותו לבריא יותר ואסתטי יותר כמו טיפולי השתלות שיניים בכל הפה, טיפולים לניקוי ולהלבנת השיניים ועוד.

הנה לדוגמה שני טיפולים אפשריים לשיקום הפה :

לימיניט


טיפול למינייט זהו טיפול אשר במהלכו מוסיפים ציפוי חרסינה דקים אשר נבנים במיוחד עבור השיניים שלכם. הטיפול תורם לנו לפתרון בעיות כגון רווחים בין השיניים, סטיות השיניים הצדה, שיניים שבורות או מלוכלכות ועוד.
תוצאות הטיפול הן מידיות וניתן להבחין בשינוי מיד לאחר סיום הטיפול.

השתלות שיניים


השתלת שיניים זהו טיפול אשר במהלכו מרכיבים שיניים לאדם אשר השיניים שלו נהרסו כליל, נפלו וכולה, הרי שבמהלך השניים נגרם הרס לשיניים שלנו בגלל תזונה לקויה, גנים, עישון ועוד סיבות רבות.
אז איך עובדת ההשתלה, קודם אנו נרכיב שתל מתכת מסוג מיוחד של טיטניום ובצורה של בורג אשר מתחבר ללסת. ובזה נשתמש על מנת להרכיב את השן או התותבת.


אלו הן שניים מטיפולי שיקום הפה, ניתן למנות עוד טיפולים רבים הכלולים בטיפולי שיקום הפה,הקפידו בטיפולים אלו לבחור רופא שיניים מקצועי ומיומן על מנת שתהיו מרוצים מהעבודה והכי חשוב, שמרו על השיניים שלכם !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה